lauantaina, lokakuuta 06, 2007

Sensuurihommia

Juu siis asiahan meni näin.
tää yks tamperelainen ääliö kävi laittamassa tänne mun sivuille mainoksen omasta blogistaan, ja tän blogin aihesisältö kun ei vaan toimi mun ajatusmaailman kanssa yksiin. Eli kyseessä oli siis tämmönen suomi suomalaisille tyyppinen lähestyminen, perseestä mun mielestä. Kävin sit tän hahmon kyseiseen blogiin laittamassa oman viestin mikä meni kutakuinkin näin "Pidä se paskanjauhamises poissa mun sivuilta niin mä pysyn veke täältä". Eka vastaus hahmolta oli että "ok pysyn pois". Tän kommentin jälkeen vielä 14 kommenttia pariin eri otteeseen pitkin mun kirjoituksia. Kaikki pelkkää juo kamelinkusta jne. jne.
Ja näitä samoja kommentteja on löytyny myös parin frendin blogeista ja sit tuolta Kekkospuolelta mihin siis sinnekkään ei voi enää jättää kommentteja.

No nyt poistin ne kaikki samoin kun edelliset kirjoitukset tästä aiheesta. Samalla poistin mahdollisuuden jättää kommentteja tänne. Kaikki on kyl tallessa mulla koneella.

Tämmöttii
Viltsu

Ei kommentteja: