maanantaina, syyskuuta 07, 2009

Ja takas keikoille

Männä perjantaina kävästiin Petran kanssa Turussa NRJ in the park nimisessä juhlassa, Airut ja Jay oli siellä vastassa meitä digilautojen kanssa. Tällä kertaa Yamahan tuotteita eli PM5D:t molemmissa päissä, mikäs siinä oli vedellessä kun Jukka oli kanavalistankin valmiiks naputellu lautaan. Ja noi NRJ hässäkät kun on yleensä melko lyhkäsiä vetäisyjä niin oli himassakin jo ennen yhtätoista illalla.

Lauantaina kävästiin Hompan kanssa tekemässä Maan Ystävien ilmastokulkueen toteutus eli rautatien torilla oli lava pystyssä ja me hoidettiin äänivehkeet paikalle. Niin ja se kulkue siis lähti siitä torilta ja tuli takas siihen. Bändeinä oli Herra Heinämäen lato-orkesteri, Reino Nordin yksinään akkarin kanssa, Pint And We Fall ja Don Johnson Big Band. Kaks ekaa aktia rapsuttelin ite menemään ja kahdella viimesellä orkalla oli omat jäbät keulaan. Tällä kertaa olin siis etupään miehenä ihan puhtaasti vaihtelun vuoksi. Kiva välillä käydä keulassakin vierailemassa niin pysyy mielenkiinto yllä. Mulla oli tuollakin sit PM5D lautana ja Jaska oli jo aikasemmin viikolla laittanu mulle oman DJBB-failinsa sähköpostiin niin ei tarvinnu kesken juhlien ruveta lataileen tiskiä ja pysy iPod ja spiikkimikitkin koko ajan tulilla. Lepposat kisat ja loppuivatkin ihan ihmisten aikoihin eli olis kerinny vielä komeesti Tavastiallekkin, mutta ku ei jaksanu vaan jäin kotisohvalle makoileen.
Sunnuntaina oli goottien kanssa goottiteemalla järjestetyt ravintola-alan henksubileet. Mikäs siinä oli vedellessä kun oli iso lava ja Häkkinen toi mulle Movarilta Digicon SD8:n ajoon. Failinkin olin tehny siihen valmiiks jo Idols-rundille lähtiessä ja eipä siihen juurikaan tarvinnu puuttua, joitain pieniä muutoksia, mut ei mitn radikaalia. Oman shown jälkeen tempastiin vielä kattomaan Mr. Bigiä Nosturille ja siitä Rocksin ja Hemma Beastin kautta vielä Henkan jameihin. Kovaa hommaa.

Tää päivä onkin menny dataillessa eli mulla on tulevan eurorundin raituri nyt himassa ja oon opetellu käyttään sitä. Nyt rupesin vielä ottamaan siitä faileja ulos mun omalle koneelle jos sais tosta T.C:n etuasteesta rakennettua jonkinmoisen sparekoneen. Saas nähä kuin äijän käy :)

Huomenna vielä viimeset säädöt ennen rundia kun kalusto lähtee Suomesta keskiviikko aamuna eli kaik mitä meinaa viel tehä pitää tehä huomisiltaan mennessä.

Palaillaan taas
Viltsu

Ei kommentteja: