tiistaina, kesäkuuta 15, 2010

Liikaa aikaa?

On sitä aikaa joillain. Männä viikolla meinaan kun ihmettelin mikä on mopossa vialla niin samalla kadulla asuva vanhempi "herrasmies" tuli mun omalle kotipihalle meuhkaamaan siitä kuin on liian äänekäs moottoripyörä ja laitonkin vielä. Tän se osas kertoo sen takia kun on itse kuulemma eläkkeellä oleva poliisi. Vartin verran se mussutti siinä vieressä kun mä kontillaan ihmettelin virransyöttöä, sytytystä ja näissä mahdollisesti piilevää vikaa. Sano lähteissään tekevänsä musta ilmotuksen, ei tosin spesifioinu tarkemmin et mille instanssille.
Ilmeisestikään poliiseja ei kiinnostanu kaverin ilmottelut kun ainoo ilmotus, mikä mun silmiin tai korviin on aiheesta osunu oli viime viikonvaihteen Helsingin Uutisten yleisönosastolla. Ja se kans vähän hämmentää et miten toi pyörä nyt viime viikon tiistaina yhtäkkiä rupes tätä ex-poliisia häiritseen kun kuitenkin ollaan jo kolme vuotta täällä asuttu ja joka kesä mul on toi pyörä ollu ajossa ja tän hahmonkin portin edestä oon myös muina kesinä ajanu aina kotoota lähteissä ja kotio tullessa, muuta reittiä kun ei oo paitsi jalkakäytäviä pitkin.
Nyt tosin on semmonen kutina et kaveri on ihan tosissaan ruvennu pommittaan poliiseja tuosta mun vehkeestä kun oli tänä aamuna pressu siirretty nätisti kilven päältä pois, vehje nyt tosin ollu viikkoon ees käynnissä vaan pressun alla tos omalla parkkipaikalla.
Hommais jonkun harrastuksen, vaik syvänmerensukelluksen, ni ei senkään turhaan tarttis päätään vaivata tai pahottaa mieltään. Mä oon kuitenkin sitä mieltä et jos jollain on tosta vehkeestä huomauttamista niin ne on tän saman taloyhtiön lapsiperheet. Niitä toi tosin ei häiritse.


En tiiä saatana.
Viltsu

Ei kommentteja: