tiistaina, heinäkuuta 06, 2010

Tuskasta Turkuun

Tän vuotinen Tuska saatiin päätökseen männä sunnuntaina jälleen kerran oikeen leppoisissa tunnelmissa. Tuska on heittämällä yks mukavimmista kisoista, missä mulla on ollu kunnia olla töissä. Iso käsi koko organisaatiolle, kaik toimii ja ketään ei ahista eikä missään kohden tuu kiire. Tämä vuos oli mulle vielä lavapäässä yks helpoimpia Tuskia mitä mä oon tehny, nyt oli meinaan monitorilandiassa enemmän vieraita kun kahden edellisen vuoden aikana yhteensä. Smojunkaan ei keulilla tarvinnu miksata yhtään bändiä vaan joka orkalla oli omat ukot.


Nyt huomenissa mopolla kohti Turkua ja Ruisrockia. Torstaina aamusta alotetaan päälavan äänirakennus ja mikä parasta niin ainakin lavapääty mulla on täysin sama kun Tuskassa eli purussa pysty jättään paljo asioita valmiiks räkkeihin, pitäs siinä ainakin pari tuntia säästää.


Palaillaan taas
Viltsu

Ei kommentteja: