keskiviikkona, elokuuta 04, 2010

Gootit kesäretkellä

Niin se taas tauon jälkeen läks käyntiin goottienkin keikat. Edellinen minkä mä oon tehny oli se Göteborgin veto joskus kesäkuussa, Tuskan aikaan mulla oli tuuraaja ja siinäpä ne keikat pääpiirteittäin olikin ennen siis edellistä viikonloppua.
Perjantaina Kotkan Meripäivät ja vastassa Beirut ja Jay, EAW:ta, keulilla Heritage ja monitoreissa mulla PM5D, ei muuta ku faili sisään ja tahkoomaan. Laskeskelin et ainakin kolmella keikalla vielä tänä syksynä olis toi sama lauta vastassa, en paa hanttiin.
Lauantaina Kuopion Rockcock ja se päivä alko kivasti sillä et Pietsu soitteli ja kysy suhtautumista aiheeseen kun ei se kalusto oikeen kohdannu raiderin kanssa :) No mikäs siinä oli suhtautuessa kun tieto tosta oli ollu mulla jo jonkun viikon ja kun en siihen sillon puuttunu niin miks nytkään, sillä mennään mitä on. Ja kyllä me pärjättiin ihan ok lopputuloksella eli paskaaks tässä vinkumaan.


Nyt tää kuluva viikko on taas aika pitkälti kulunu meilejä kirjoittaessa ja lukiessa, tulevan sunnuntain M´era Luna veto on meinaan taas mun pesti ihan täysin eli produktio ja kiertuemanagerointimielessä myöskin monitoroinnin lisäks. Noita yksittäisiä vetäsyjä vielä viittii tälleen tehä, mut rundia en suostu tälleen tekeen. Eli rundilla saa yks pesti riittää.
Niin ja on meillä toinenkin keikka tällä viikolla eli lauantaina Sonisphere Porissa. Muut ajat tällä viikolla pyrinkin sit käyttämään mopoiluun ja mopon laittoon. Tänään kävin hakeen tuumakoon kierresarjan et pääsee uusiin muutamat kuolleet kierteet vehkeeseen.


Palaillaan taas
Viltsu

Ei kommentteja: