sunnuntaina, marraskuuta 18, 2007

Semifinal

Eilen tuli käytyä pitkästä aikaa Semifinaalissa keikalla, edellisestä kerrasta onkin jo varmaan neljä vuotta. Siinä yläkerrassa onkin sit tullu pyörittyä kerta jos toinenkin. Uusia vehkeitäkin olivat hommanneet sitten viime käynnin. Se Nexo PS15 PA nyt siellä on kait ollu jo melko pitkään samoin kuin Venice etupäässä, menneenä kesänä olivat hommanneet vielä Microwedgejä kulmiks niin kyllähän siellä kelpas vedellä. Tosin se Artin kaiku kun ei oikeen mun käsittelyssä toiminu niin talon seppä tuli laittaan mulle rumpukaiun. Enkä mä muuten kyllä sitä Sonyn kaikuakaan osannu käyttää, oli kuiteskin valmiina hyvä laulukaiku niin ei tarvinnu puuttua siihenkään. Se dilsan mä kuitenkin otin ihan ite haltuun ilman apua.
Illan molemmat orkat oli tällä kertaa sälytetty mun vastuulle, vaikken edes tiedä toisen nimeä. Enkä muuten tiedä edelleenkään.
Mikäs siinä oli miksuutellessa kun Pasi oli mulla kaverina vilkuttelemassa lamppuja, tuttuja nurkat puolillaan ja fasiliteetit kohdallaan.
Ruokana oli muuten lihapullia, aivan mahtavaa.
Soitot oli ohi yhden aikoihin ja siitä vielä Infernoon rentoutumaan kun Oksu ja Wilska olivat olleet Kallion Nightlifessa ja olivat sieltä poistumassa kohti Punavuorta. Ja infernossahan oli muutenkin tuttuja pilvin pimein. Mukava ilta kaiken kaikkiaan.

Moro ny
Viltsu

Ei kommentteja: