sunnuntaina, maaliskuuta 30, 2008

Kaikenlaista

Täss on nyt ollu kaikenlaista, ymmärrätte varmaan. Eli viikko päätetään paritanssien merkeissä telkkarissa. Ja kaikenlaista ollu tässä välissä.

Torstainen työpäivä päättyi omalta osalta yhden maissa yöllä kun sain auton varaston pihaan parkkiin. Aikaisemmin kun oli kelattu, se apukanto meinaan toimi Kotkassa myös ulospäin aivan loistavasti, laatikot lähti alakertaan sillä samalla sekunnilla kun sai kannen kiinni ja ilmotti et se ois valmis. Iso kiitos.
Perjantai mulla olikin töistä vapaata eli ne loput kaakelit löys tiensä vihdoin ja viimein keittiön seinään. Aika häiriintyny silleen hyvällä tavalla tuli siitä seinästä. Kiiltäviä mustia laattoja, missä on harmaita ruusuja.
Niin ja illan päälle käväsin vielä varastolta hakemassa auton, millä oli tarkoitus hakea kulmat pois Keravalta seuraavana päivänä kun olin muutenkin sinne keuda-saliin menossa.
Lauantaina siis talkkariks Keuda-saliin kun Umo tuli kylään. Kyseessä olikin tällä kertaa
lastenkonsertti eikä mikään perusjazzhässäkkä, sehän vaan passas. Se lastenkonsertti meinaan tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä et tilaisuus on ohi hyvissä ajoin. Ja olihan se ohi jo neljältä ja minä himassa kuudelta. Piti siinä välissä meinaan purkaa ja palauttaa vuokrakamat varastolle. Himaan kun pääsin niin sain sen edellispäivänä laatoitetun seinän myös saumattua.
Tänään olen kevätsunnuntaiseen tapaan Konalan studioilla Tanssii tähtien kanssa lähetyksessä ja iltasella kun pääsee täältä kotia niin jos sen keittiön seinän vielä pesis saumauksen jäljiltä ja laittais liesituulettimen takasin paikoilleen niin ois toi keittiöremppa lopultakin valmis. Vuodenhan se vaan otti, remontti meinaan. No toi kun on saatu valmiiks niin lumet kun sulaa jos sitä terassia takapihalle rupeis yrittään. Puuhaa löytyy himasta meinaan just tasan niin paljon kun vapaa-aikaakin. Ja välillä pitää vielä rentoutuakin ;)
Tossa vieressä muuten foto tästä mun sunnuntaitoimistosta. Tossa päällä on portaat ja bändi on tossa edessä, mutta tuon verhon takana. Tai oikeestaan mä oon verhon takana, esillähän orkka meinaan on.

Mut ei kai tässä paskempaa.
Moro
Viltsu

Ei kommentteja: