perjantaina, elokuuta 15, 2008

Minä ensin

Parissa kohtaa Suomalaista liikennekulttuuria olis aiheellista ottaa mallia muualta autoistuneesta maailmasta. Tänään käväsin Stadikalla pyörähtämässä ja tutustumassa mun huomisillan työpisteeseen ja sieltä kun läksin kotia kohti mopolla niin Ilmalassa oli pitkä jono ja punaiset valot. Omaa kaistaa pitkin ajaen sen pysähtyneen jonon pystyi helposti ohittamaan. Valot kun vaihtui vihreeks ja läksin risteykseen yhden rekan perässä niin joku pakettiautokuski oli ilmeisestikin sitä mieltä että olin vieny häneltä elintärkeitä sekunteja kotimatkalla, yritti meinaan kiilata mut siinä risteyksessä. Korjatkaa toki jos oon väärässä , mutta eikö ole sallittua ohittaa pysähdyksissä oleva auto, jos siitä ei aiheudu vaaraa muulle liikenteelle ja sen pystyy tekemään käyttämällä omaa ajokaistaa.
Itse autoillessa ei mua ahista yhtään jos mopo menee valoissa ohi, ei ne oo meinaan noi kakspyöräset , jotka jarruttelee valoista lähtiessä tai ruuhkassa.

Mutta sit aivan muihin aiheisiin. Toissailtana tuli kävästyä Tikkurilan kuumassa yössä ja yöllä nakkarilla oli kiskan pitäjä laittanu hommat isolleen. Kuudella mikrolla laitto maistuvaa grilliruokaa nälkäisille ;)




Mutta kuten sanottu ei tämäkään tästä. Ja illalla Järvenpäähän Jenni Vartiaisen monitorituuraajaksi.

Moro taas
Viltsu

Ei kommentteja: