sunnuntaina, huhtikuuta 08, 2007

After Skitä perkele

Nyt on asiat niin että kun suomalainen lähtee tunturiin pääsiäiseksi niin siellä sitten viihdytään ja vähän helvetisti viihdytäänkin vaikka väkisin.
Laskeuduttiin Tahkolle vähän viiden jälkeen ja huomattiin ettei niitä apukäsiä ole mistä mä olin pari päivää sitten kuullu huhuja, no huhut on huhuja tai sitten olin nähny unta. Roudattiin terassin läpi mikä oli luonnollisesti täynnä "rinteessä" viihtyviä ihmisiä ja baari missä on konsertti oli myös täynnä näitä samoja hahmoja. Tänään ois niillä viimenen päivä vielä dokata ennen ku huomenna joutuvat kotio meneen ja tiistaina töihin.
Onhan tää mun homma ammattina raskas, mutta onneks ei tarvii tolleen pakosta ryypätä näitä pääsiäisiä, vappuja, juhannuksia ja uusia vuosia. Vetää sillon kun tuntuu siltä eikä kalenterin mukaan.
Pari viikkoa sitten olin täällä tuolla kylpylän puolella keikalla ja käytiin sillon yökerhossa eli meidän täniltaisessa keikkamestassa, jos raamattua lainaa niin Sodoma ja Gomorra oli aika läsnä. Kyllä se suomalainen on fiksu kun pääsee kotoa pois ja "rinteeseen".
Tänään kattellaan uusiks et kuin homma tänään toimii.

Moro
Viltsu

Ei kommentteja: